Eurokankaan Eero Aarnio -sarja kiri mainossarjan voittoon

Eurokankaan Eero Aarnio -sarja kiri mainossarjan voittoon

Aikakausmedia palkitsee alan ammattilaisia vuosittaisessa Aikakauslehtikilpailussa, jonka tavoitteena on nostaa esiin erinomaisia aikakauslehtien tekijöitä. Aikakauslehtikilpailun 2011 voittajat julkistettiin 25.4.2012 Ajankuva-tilaisuudessa.  

Eurokankaan aikakauslehdissä julkaistu Eero Aarnio - mainossarja keräsi asiantuntijatuomaristolta eniten ääniä Vuoden aikakauslehtimainos -kilpailussa. Mainossarjan on toteuttanut mainostoimisto Folk Finland ja mediatoimistona on Voitto.

Tänä vuonna tuomaristo halusi antaa tunnustusta erityisesti Suomessa tehdyille oivalluksille. Päätökseen ei vaikuttanut yrityksen tausta tai koko, saati budjetin suuruus. Mainonnan piti olla positiivisella tavalla mielikuvaa rakentavaa, ei pelkästään huomiota herättävää, totesi tuomaristo. Vuoden 2011 voittoisan aikakauslehtimainossarjan tekijät ovat tehneet rohkean strategisen valinnan. He ovat siirtyneet tarjousmainonnasta brändin rakentamiseen. Luova ratkaisu on rento ja konstailematon, yrityksensä näköinen.

Voittaja valittiin Aikakausmedia ADS Oy:n välityspalvelun kautta viime vuonna välitetyistä, yli 20 000 mainoksesta useiden karsintakierrosten jälkeen.

 

Vuoden aikakauslehtimainos 2011 -tuomaristo:

Senior Client Director Tomi Härmä, Dagmar;

AD Ilkka Kärkkäinen, Mainostoimisto Dynamo
AD Jussi Löytökorpi, markkinointiviestintätoimisto OSG

Creative Leader Timo Silvennoinen, mainostoimisto McCann

projektipäällikkö Merja Hertzberg; mainostoimisto King

toimitusjohtaja Tarja Virmala, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ja

tuomariston puheenjohtajana markkinointi- ja tutkimusjohtaja Saara Itävuo, Aikakausmedia.

Lisätietoja: konsernijohtaja Daniel Ward, daniel [dot] ward [at] eurokangas [dot] fi 040 547 2744 tai

markkinointipäällikkö Krisse Törö, krisse [dot] toro [at] eurokangas [dot] fi, 0400 414 748